هیپنوتیزم می‌تونه کم خوابیتو برطرف کنه!

استفاده از هیپنوتیزم برای خوابی بهتر

استفاده از هیپنوتیزم برای خوابی بهتر

 

در مقاله هیپنوتیزم برای خوابی بهتر ، به شما یاد خواهیم داد که بتوانید با استفاده از هیپنوتیزم بخوابید.

وقتی شما از طریق هیپنوتیزم وارد حالت خواب شوید، خوابتان عمیق‌تر و لذتبخش‌تر می‌شود.

برای این‌کار، هر چیزی که در این مقاله گفته می‌شود را انجام دهید.

 

هیپنوتیزم بهترین راه شناخته شده برای ایجاد عادت‌های گوناگون است.

هیپنوتیزم در‌واقع ارتباط 100% کامل بین مغز و بدن است.

خواب نیز از آن دسته عادت هاست که از طریق هیپنوتیزم می‌توان بدست آورد.

شما با استفاده از قدرت بی‌کران هیپنوتیزم می‌توانید حتی مشکلاتی مانند اختلال خواب را از بین ببرید.

 

در این مقاله درباره موارد زیر بحث خواهیم‌کرد:

بی‌خوابی و مغز ناخودآگاه
مشکل نگرانی و بی‌خوابی
فایل هیپنوتیزمی مناسب برای خواب
مدیتیشن برای خواب

 

 

دانلود رایگان هیپنوتیزم

دانلود رایگان هیپنوتیزم خوش‌شانسی بی‌نظیر

 

برای دانلود رایگان این فایل هیپنوتیزمی، اينجا كليك كنيد : دانلود رايگان فايل هيپنوتيزمی

 

برای خرید و دانلود فایل‌های بسیار قدرتمند و تخصصی هیپنوتیزمی با تخفيف ويژه، اينجا كليك كنيد : دريافت كد تخفيف

 

بی‌خوابی و مغز ناخودآگاه

 

مغز انسان از دوقسمت جدا یعنی: مغز آگاه و ناخودآگاه تشکیل شده است.

بخش آگاه مغزتان مربوط به کار‌هایی می‌شود که شما با آگاهیی کامل انجام می‌دهید.

مثل حرکت کردن.

شما فقط در 1% الی 7% از روز، از قسمت آگاه مغزتان استفاده می‌کنید.

 

پس درواقع 99% الی 93% کارهایی که روزانه انجام می‌دهید، از طریق مغز ناخودآگاهتان است.

این کارها اعمال و افکاری را شامل می‌شوند که شما بطور خودکار انجام می‌دهید.

توانایی رانندگی کردن، نوشتن و حتی تصمیماتی که می‌گیرید از طریق مغز ناخودآگهتان کنترل می‌شود.

 

فرو رفتن به حالت خواب نیز از طریق مغز ناخودآگاه صورت می‌گیرد.

حتی افکاری که هنگام خواب ذهن شما را مشغول کرده و شمارا نگران می‌کنند نیز، از طریق مغز ناخودآگاهتان ایجاد می‌شوند.

شاید دقت کرده باشید که این افکار شاید حتی واقعی هم نیستند.

ولی شمارا بیدار نگه می‌دارند.

 

بهترین ابزار که می‌توان با آن مغز ناخودآگاه را ترمیم کرد، هیپنوتیزم است.

استفاده از هیپنوتیزم برای حل مشکل بی‌خوابی، یکی از عمومی‌ترین استفاده‌های هیپنوتیزم از طریق بشر است که نتایجی قطعی و دائمی دارد.

 

 

مشکل نگرانی و بی‌خوابی

 

نگران بودن بزرگ‌ترین مانع برای خوابیدن است.

نگرانی و ناراحتی اجازه نمی‌دهد که شما بخوابید و یا وارد خواب عمیق شوید.

در نتیجه باعث می‌شود که در طول روز انرژی کمی داشته باشید.

 

فایل‌های هیپنوتیزمی می‌توانند این مشکل را ریشه کن کنند.

اینکه بتوانید با مشکل بی‌خوابی بجنگید، می‌تواند برایتان سخت باشد.

چون هربار که نگرانیتان اجازه نداد بخوابید، دفعه بعد نگرانی‌تان بیشتر می‌شود.

این یک چرخه است که رشد می‌کند.

یعنی بار دیگر همیشه نسبت به قبل افزایش می‌یابد.

 

 

آیا شما هم از بی‌خوابی رنج میبرید؟

 

خرید و دانلود فوری فایل هیپنوتیزم رفع سریع مشکلات خواب

 

برای دانلود فوری این فایل هیپنوتیزمی، اينجا كليك كنيد : خرید و دانلود فوق سریع

 

 

فایل هیپنوتیزمی مناسب برای خواب

 

شما می‌توانید فایل‌های بسیاری در اینترنت درباره مشکل بی‌خوابی پیدا کنید.

بهترین گزینه برای شما همان فایل هست که احساس می‌کنید با آن راحت‌تر خواهید بود.

ولی توصیه من به شما محصول “حل مشکل بی‌خوابی با هیپنوتیزم” است که در صفحه خرید سایتمان می‌توانید پیدا کنید.

طول این فایل حدود 30 دقیقه می‌باشد که با استفاده از امواج مغزی گوناگون و روش‌های پیشرفته هیپنوتیزمی، شما را وارد خوابی عمیق و دلپذیر می‌کند.

خوابی که بعد از بیدار شدن بسیار پر انرژی و سبک احساس خواهید کرد.

 

عمیق و عمیق‌تر!

مدیتیشن برای خواب

 

ثابت شده است که مدیتیشن نقش مهمی در ریلکس شدن و دور شدن از نگرانی‌ها را ایفا می‌کند.

برای مثال شما می‌توانید از مدیتیشن تنفس استفاده کنید که یکی از آرام بخش‌ترین مدیتیشن‌هاست.

برای این‌کار، شما باید چشمانتان را ببندید و شروع به کشیدن نفس‌های عمیق کنید.

روی اکسیژنی که وارد شش‌هایتان می‌شود و از دهانتان خارج می‌شود تمرکز کنید.

با اینکار شما مانند یک پر سبک خواهید شد.

 

آیا شما هم از بی‌خوابی رنج میبرید؟

 

خرید و دانلود فوری فایل هیپنوتیزم رفع سریع مشکلات خواب

 

برای دانلود فوری این فایل هیپنوتیزمی، اينجا كليك كنيد : خرید و دانلود فوق سریع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
همین حالا نظرتونو درباره این مطلب برامون بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =