قرص خواب

خواب فوری با 10 روش عجیب (سریع‌تر از قرص خواب) در سال 2020

 

خواب فوری مثل معجزه‌س! بعضیا رو دیدی چه زود میخوابن؟
شاید تا امروز فکر می‌کردی یه دکمه خواب دارن!
به نظرت غیرممکن میاد؟!

دکمه

اونقدرا هم سخت نیست.
اتفاقا خیلی آسونه!
تنها عاملی که باعث میشه به نظرت سخت برسه، مغز خودته!

ولی چطور میتونیم برا خودمون یه دکمه خواب بسازیم و در ارز چند ثانیه توی یه خواب عمیق و لذتبخش فرو بریم؟!
مگه امکان داره اصلا؟!
صد در صد…

خواب
بهت قول میدم که این 10 روش، سریع‌تر از قرص خواب عمل میکنن!

من به عنوان فردی که همه این ترفندارو تو زندگیم پیاده‌سازی کردم، میتونم بگم وارد شدن به حالت خواب برام 10 برابر آسون‌تر شده و می‌تونم خواب عمیق‌تر و لذتبخش‌تری تجربه کنم!

خیلی سادس…
آماده‌ای؟!

بزن بریم:

بزن بریم

1.برای خواب فوری، یه ساعتی تعیین کن!

 

میدونی داشتن یه برنامه خواب چرا باعث میشه زودتر بخوابی؟!

وقتی به مدت 21 روز در یک ساعت مشخص به رخت‌خوابت بری و دراز بکشی(حتی اگه نتونی سریعا به خواب فرو بری) باعث میشه که مغزت روی اون ساعت مشخص برنامه‌ریزی بشه.

مثلا اگه امروز ساعت 11 شب خوابیدی، سعی کن تا سه هفته آینده در همان ساعت بخوابی.

این باعث میشه مغزت طوری برنامه‌ریزی بشه که هر روز ساعت 11، هورمون‌های لازم برای خوابیدنت، ترشح بشه و آمادت کنه برای یک خواب عمیق!

 

پس برا خودت یه ساعت تعیین کن!

ساعت

2.بعد از ظهر ورزش کن!

 

سال‌هاست که روی این موضوع تحقیق میشه.

3 تا 5 جلسه ورزشی 45 تا 60 دقیقه‌ای در طول هفته‌، نه تنها باعث میشه از لحاظ فیزیکی پیشرفت کنی، روی مغزتم تاثیر میزاره!

بطوری که مغزت ریلکس‌تر میشه و وقتی شب میخوای بخوابی، مغزت آماده‌تر هست.

 

همچینن برات توصیه میکنم برای ورزش کردن هم یه ساعت مشخص در روز تعیین کنی!

ورزش

3. استفاده از قدرت هیپنوتیزم برای خواب فوری!

 

میشه گفت هیپنوتیزم قوی ترین روش برای خواب فوری هست!

اگه دنبال یه فایل صوتی فوق‌العاده هستی که مثل قرص خواب عمل کنه، جای درستی اومدی!

فقط کافیه شب‌ها به این فایل صوتی گوش بدی تا اتوماتیک بخوابی
پس کافیه روی دکمه قرمز زیر، کلیک کنی و همین حالا دانلودش کنی

  با 10% تخفیف ویژه
لینک دانلود شما :

دانلود با تخفیف ویژه

4. برای خواب فوری با آب ولرم دوش بگیر!

 

خودت میدونی بعد یه جلسه تمرین و یه روز خسته کننده چی می‌چسبه!

حالا شاید برات سؤال پیش بیاد که چرا آب ولرم؟ چرا سرد نه؟

دوش آب سرد و ولرم دوتاشون مزایای خودشونو دارن. ولی هر کدوم وقت خودشو داره.

مثلا دوش آب ولرم نزدیک ساعت خوابت، عضله‌های بدنتو ریلکس میکنه و از حالت منقبض در میاره!
یعنی برای بعد تمرین مناسب‌تره.

ولی دوش آب سرد بیشتر باعث بیداری و آمادگی عضلاتت میشه و بهترین وقتش، صبح هست.

 

پس قبل خواب یه دوش ولرم بگیر!

ولرم

5. دیر شام نخور!

 

سعی کن وعده‌های غذاییتو طوری تنظیم کنی که آخرین وعده اصلی روزت حداقل یک و نیم ساعت قبل از ساعت خوابت باشه.
چون وقتی یه وعده غذایی مصرف میشه، بدن تا 45 دقیقه آینده بطور شدید درگیر فرایند هضم و گوارش میشه و قسمت عمده جریان خون بدنت، رو شکمت متمرکز میشه.
همچنین دراز کشیدن بعد از غذا خوردن، تاثیرات منفی روی سلامتی دستگاه گوارشت داره!

چون معدت زمانی میتونه رو غذا بهتر کار کنه که، بالا تنت حالت عمودی نسبت به زمین داشته باشه!

 

پس یک و نیم ساعت قبل خواب، چیز سنگینی نخور!

شام

6.گوشی رو از خودت دور کن!

 

40 دقیقه قبل از خواب، حق نداری دست به گوشیت بزنی.
اشعه نور‌آبی (UV) که از صفحه گوشیت به چشمت میخوره، نه تنها برای سلامتی چشمت مضره، بلکه مانع تولید هورمون‌های خواب در مغزت میشه.
در واقع وقتی قبل خواب به صفحه گوشی نگاه میکنی، مغزت فکر میکنه هنوز روزه و هورمون‌های لازم برا خوابت ترشح نمیشه!

 

این مطلب را هم بخوانید : آیا خواب کافی دارم ؟

 

پس 40 دقیقه قبل خواب اون لعنتی رو بزار زمین!

گوشی نه

7.اتاقتو تاریک کن!

 

برای خواب فوری باید اتاقت رو کاملا تاریک بکنی. وقتی میگم تاریک، منظورم تاریکی مطلقه!
پرده‌هارو بکش، در رو ببند، حتی اگه لازمه از چشم بند استفاده کن…
بهت قول میدم خوابیدن تو تاریکی مطلق، هم لذتبخش‌تره و هم سریع‌تر!

چون سیگنال‌هایی که از محیط اطرافت به مغزت میرسه، به مغزت القا میکنه که وقت خوابه!

 

پس اتاقتو تاریک کن!

چراغ خاموش

8.سرد بخواب!

 

منظورم از سرد این نیست که اتاقتو یخچال کنی!
برای داشتن خواب فوری و سریعتر، دمای اتاقت باید بهت حس گرمی نده.
نپرس چرا، فقط یه بار امتحانش کن و فرقشو ببین!
همچنین سوخت ساز بدنت، در یک محیط سرد، سریع‌تر کار میکنه و وقتی تو خوابی، بدنت چربی میسوزونه!

 

پس اتاق خوابتو سرد کن!

دما

9.برای خواب فوری نفس عمیق بکش!

 

نفس عمیق واقعا معجزه میکنه!
در حالی که ریلکس روی پشتت خوابیدی، 30 الی 45 تا نفس عمیق بکش.
نفسو از بینیت بگیر بده به شکمت، بعد بده به سینت، بعد از دهنت بده بیرون!
وقتی به دهمی رسیدی، احساس میکنی یه حس گرمی از کف پاهات شروع میکنه میاد بالا و خیلی ریلکس میشی و کمکت میکنه یه خواب فوری رو تجربه کنی.

 

پس حتما امتحانش کن!

نفس عمیق

10.زیاد سعی نکن که بخوابی!

 

آره…بعضی وقتا مشکل همینه که زیاد سعی میکنی وارد حالت خواب بشی!
وقتی دراز کشیدی و آماده خواب هستی، زیاد مغزتو درگیر زود خوابیدن نکن و اجازه بده که مغزت دور از استرس و ریلکس باشه.
عجله نکن…
وقتی خودتو ریلکس کنی و مغزت خالی باشه، بهت قول میدم اونقدر زود میخوابی که حتی یادت نمیاد کی خوابت برد!

 

پس عجله نکن و به خودت استرس نده!

خواب

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *